תקנון
המרכז לבירה ביתית – תקנון רכישה אינטרנטי
המרכז לבירה ביתית הוא השם השיווקי בו בחרה חברת א. רובינשטיין ח.פ. 510846041 להציג את פעילותה בתחום הבירה הביתית ולשווק את המוצרים שהיא מייבאת לקהל לקוחותיה. המרכז לבירה ביתית מספק תערובות דגנים ,כשות ושמרים המשמשים בהכנת בירה.
כללי
אתר האינטרנט המרכז לבירה ביתית שהוקם על ידי חברת 2all בע"מ משמש כאתר רכישה מקוון.
הוראות התקנון יחולו על כל שימוש או רכישה שתעשה על ידך באתר ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין א. רובינשטיין. עקב כך הינך מתבקש לקרוא תקנון זה בעיון. גלישה באתר ו/או רכישה בו מהווה את הסכמתך לתקנון זה , לכן אם אינך מסכים לכל תנאי מתנאי התקנון הינך מתבקש לא לעשות שימוש באתר.
בכל מקום בתקנון בו משתמשים בלשון זכר , הדברים שרירים ורלוונטיים גם בלשון נקבה.
רכישה באתר ופרטיות
- המרכז לבירה ביתית שומר לעצמו את הזכות לשנות את מחירי המוצרים באתר ללא הודעה מוקדמת.
- מבצע ההזמנה חייב למסור את פרטיו המדויקים : שמו המלא , פרטי התשלום ושאר הפרטים הנדרשים.
- רק בעל כרטיס האשראי יכול לבצע הזמנה.
- במקרה שהתקבלו פרטים לא מלאים ; פרטי תשלום ופרטים אישיים ,בעל האתר זכאי לבטל את העסקה.
- תנאי מוקדם לביצוע הזמנה הוא אישור חברת האשראי לעסקה ולפעולת הסליקה.
- סליקת הכרטיס והעברת הכספים יבוצעו על ידי חברת טרנזילה ,הסליקה מתבצעת בצורה מאובטחת. בעל האתר מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות אלה לביצוע הזמנתם.
- לא ניתן לחלק עסקה לתשלומים באתר
מוצרים ושירותים
- אנו מעדכנים את האתר על בסיס יומי , המוצרים המוצעים למכירה באתר קיימים במלאי, עם זאת יתכן מצב שמוצר נגמר ולא הספקנו לעדכן זאת
- במקרה של חוסר במוצר מסוים , אם קיים עבורו תחליף , יסופק מוצר חלופי עם תכונות או מאפיינים זהים , אם המוצר אינו תחליפי ניצור עם הלקוח קשר לקבלת אישור ממנו האם הוא מעונין במוצר או במוצרים אחרים במקום המוצר החסר, או בזיכוי .
- למנהל האתר זכות לבטל הזמנה לפי שיקול דעתו , ללא הודעה מוקדמת.
משלוח הזמנות
- משלוח של חבילות נעשה על ידי שירות שליחים YDM ברוב המקרים. השירות הוא עד לדלת ברוב ערי הארץ .
- מנהל האתר לא יהיה אחראי לאיחור באספקת המוצרים במקרים שאינם בשליטתו כגון שביתה של השירות שליחים או כוח עליון.
- משלוח יכול להתבצע גם באמצעות דואר ישראל כמשלוח רשום לפי שיקול דעתו של מנהל ההזמנות.
- המשלוח הוא לפי מדיניות המשלוחים המפורט בעמוד נפרד
- שבר של עד ל10% מבקבוקים שנשלחים נחשב תקין. במקרה של בקבוקים שבורים כמות הבקבוקים שהגיעו שבורים ישלחו בהזמנה הבאה של הלקוח ולא ישלחו במיוחד.
ביטול עסקה ואחריות
- האחריות של המוצרים המסופקים על ידנו היא שלנו , נא לפנות אלינו בכל בעיה או שאלה.
- במקרה של בקשה לביטול עסקה , ניתן להחזיר את המוצרים עד שבועיים מיום הקניה , בצירוף החשבונית , זאת בתנאי שלא נעשה בהם שימוש , כאשר המשלוח החוזר ישולם על ידי הלקוח. הגרעינים המסופקים מגיעים טחונים, לא ניתן להחזיר אותם או מוצרים שצריכים להישמר בקירור ולא נשמרו בהתאם. כל זאת לפי החוק של החזרת סחורות בארץ.
- זיכוי במקרה של טעות : אם לקוח עשה הזמנה , ומעונין להחזיר את ההזמנה או חלקה בשל טעות שלו , הלקוח יספוג את עלות המשלוח החוזר
- בקשה לביטול עסקה עקב התחרטות על רכישת המוצרים , מוצרים שלא הגיעו בזמן הנדרש וכולי. אם לקוח עשה הזמנה וציפה לקבל את ההזמנה עד ליום נתון אך ההזמנה לא הגיעה כאשר המשלוח עבר את משך ימי העסקים הרגיל הנדרש למשלוח , כלומר יש איחור באספקת המוצרים , הלקוח יכול לבטל את ההזמנה ללא השתתפות בדמי משלוח החוזרים. אך , אם החבילה יצאה את מחסננו בזמן המפורט בהגדרת יום העסקים ובמדיניות משלוחים וזמן המשלוח עדין בתוך זמן האספקה המפורט בתקנון , כאשר הלקוח מעונין לבטל את ההזמנה הוא צריך לשלם את דמי המשלוח החוזרים.
- לא ניתן לבטל עסקה על חלק מההזמנה , אלא רק על כל הפריטים בהזמנה.
הגדרת יום העסקים
משלוח בדרך כלל יצא מהחנות באותו יום שהוזמן עד השעה 13 , עם זאת יכול להיות ימים עמוסים שלוקח יום או יומיים להוציא משלוח. זמן זה נחשב כזמן סביר לאספקת הזמנה. ימי העסקים הנחשבים עבור אספקת המשלוח אינם נספרים מיום ההזמנה אלא מהיום שהחבילה נקלטה על ידי השליחים.